5 Nisan 2016 Salı

E hadi artık.


Alışmış olmam lazım şimdiye.


Salak salak şeyler.

11 Şubat 2014 Salı

24 Aralık 2013 Salı

neden konuşmak zorundaydım
oysa sussam her şey daha güzel olacaktı
hatta belki en sonunda bile bir şeyi söylemesem
güzel kalırdı
olanın devam etmesini istemek normaldi de
olduğum şey normal miydi

21 Şubat 2009 Cumartesi

* Okullar da açıldı. İlk hafta diye matematikçi pek ders işlemedi ama bu "Cuma günü zor kısmını göreceğiz bu konunun" diyerek kibarca ağzımıza sıçacağını bildirmesine engel olmadı tabii.

* Merve'yi kırmışım üzüldüm.

* Torba var mı beyler, torba var mı beyler ?

* Gunz diye bi oyun oynuyordum zamanında şimdi yine başladım. Knight mnight gibi çavo oyunlarından değil hoplamalı zıplamalı güzel bi oyun.

* Bugün koşarken Yiğit isimli dev arkadaşın önümdeki ağacı gizleyip, ani bir manevra yapması sonucu ağaca giriyordum.

* Badminton da güzel oyun da rüzgardan tiksindiriyo yemin ediyorum.

* Hoppidik zıppidik.

* Geçenlerde Arda anlatıyor. Bi gün eskilerden bi çocuk gelmiş bunla "Şimdinin gençleri pek pısırık, müdür yardımcısının odasına giriyolar 'Hocam iğne alabilir miyiz' diye tırsa tırsa soruyolar. Bizim zamanımızda biz girerdik 'Hocam iğne var mı tüftüf yapcaz oynıycaz' derdik." diye taşak geçmiş. Her yerde artiz artiz anlatır.

* Senden sonra ben
Biraz kilo verdim
Yürüdüm aslında
Filmler seyrettim arkadaşlarımla
Onlar hazır
Gerektiği yerde, gerektiği anda
Verilen sözlerden tutulamayanlar çok olsa da.
Biraz ara verdim hep aynı kalmaya.
Yakışmadı böyle.
Resimlerde bile ben bir başka dururken ayağım
Birden bire kaysa.
Kafa üstü gitsem.
Acıtır şarkılar
Aman! Ne tür bir salağım?
Dilimin ucunda...
Bayılanlardanım üç öğün kerane tatlısına.

* Hani oluyo ya böyle bi şeyi tekrar yaşamışsın gibi. Aa ben bu anı daha önce de yaşamıştım diyosun. Hah işte o his. Onun ben mına koyim.

* Bu sabah ilk defa ben annemi uyandırdım.

* Para varsa, çek kafa güzel olsun. Herkes var bir sen yoksun lalalala.



* Elimde McDonald's pipeti var. Böyle bi ucunu yırtıp üfleyerek kağıdını fırlattırmak için içim gidiyo.

* Neden hala başıma göktaşı düşmedi merak ediyorum. Oysa hiçbir maili listemdeki 20 kişiye göndermedim.

* McDonald's poşet dahil çoğu şeyi kağıttan yapıyor ya. Budur ona karşı olan sempatimin kaynağı. Ama Burger King ile aldatırım onu hep buna rağmen hep yanımda benim saolsun.

* Konser de 28'inde biliyin mi ?

* Headbangerlarla karşılaştım geçen gün, böyle diller dışarda kafalarını sallayarak geçtiler yanımdan. O an böyle üstüme nahoş bi mutluluk çöktü. Bıraktım gitmedim gitceğim yere takıldım peşlerine bunların dilim dışarda değildi ama kafamı sallıyodum. Sonra bi köşeyi döndü bunlar bi tane denyo bi tane de travestiyle kaşılaştılar "Ay şekerler eğlenelim mi ?" dedi bi erkek sesi. Bunlar bıraktı kafa sallamayı nası kaçıyolar. Siz de mi sahtesiniz be yurdum hedbencırları be dedim.

* Bu İzmir'in akpli milletvekili adayının tipine koyim yea. Hem kel hem gözlüklü hem pişkin. Arkadaşla yürüyoruz yandan da yavaş yavaş arabası geçiyo üstünde hoparlör türevi bişey var bi şarkı çalıyo. Arkadaş başladı arabanın önünde folk dansı yapmaya. Şöför de gülüyo ben de gülüyorum. Sonradan farkettim ki şöför bizim milletvekili adayıymış. Garibim basmış parayı postere şöför tutamamış meğer.

* Rayzet rayzeeaeaeaaa

* Cim Morisın'ın da saçı sakalı birbirine karışmıştı iyice, öldü sonra.

Dırayft

* Merhaba ben herkesten farklı olmaya çalışan kuul takılan ama aslında salak biriyim. Tabi böyle düşünenler var düşünmeyenler var o da ayrı..

* Bugün feysbuk yazcakken nedense g harfine bastım ve aklımda Gay's Book diye bi site açma fikri belirdi acaba gizli eşcinsel miyim ?

* Hiç bilek güreşi kazanmadım sanırım, hatırlamıyorum.

* Bir anda çoğu arkadaşımın Edvırd'a vermek istemesi ne kadar güzel bir şey, aslında hala filmi izlemediğim düşünülürse yorum yapmasam daha iyi.

* Var mısın Yok musun da azıttı iyice değil mi hafız ?

* KoşaRock ZıplayaRock YarRock BakaRock ne modaydı bi zamanlar bu kelime oyunları.. Ah ah gençliğim. (Sanki 50 yaşındayım da)

* Geçenlerde bi arkadaşım bana aile babası olamayacağımı söyledi bunu istemememe rağmen merak da etmedim değil neden olamam acaba..



* Acaba ?

* Dilara diye bi kız var tam bir göt biliyor musun ? Neden dersen açıklayamam sanırım ama göt.

* Aslında şu anda bunu yazmamın sebebi tamamen Alpay Erdem'e özenmiş olmam değil. Özenti olarak bakmak yanlış bence, bazı insanlara bunu yaptığımı biliyorum fakat yine de hoşuma gitmeyen bi özelliğim bu. Çok bariz olmadığı sürece kullanmamaya çalışıyorum zaten.

* VuuHuu

* Sınıfta bi çocuk var simitçi gibi. Biliyadeeer diyo böyle bence salak bi çocuk.

* Gossip Girl'ü izledim geldim ama sana sanki bikaç saniye geçmiş gibi geldi di mi ? Güzel ironiler bunlar..

* 14 Şubat'ta konserimiz var Dark Side da fakat grubun ismi konusunda şüpheliyim, reklamımı da yapayım.

* Simmiyyeeaa

* Aslında Völaka güzel bi grup ismi olabilir.. Neden olmasın ?

* Last Fm diye bi muhabbet var bilmem bilir misin, böyle mesela Led Zeppelin yazıyosun onun tarzında şarkılar çalıyo, neyse vurdulu kırdılı bi oyun oynuorum geçenlerde, last fm de açık Sakin çalıyodu.. Birden Nev çıktı Türkü söylemeye başladı oyunu da bırakamıyordum büyük işkence çektim azizim.

20 Şubat 2009 Cuma

Mosquito

* I know, I know the son is hot. Mosquitoes come and suck your blood.

* Yandaki reklamlarda 4 ayda 6 cm büyümeyi garanti ediyorlar. Oysa e-buddy reklamlarında 2 ayda 7 cm'den söz ediliyor. Peki benim işim gücüm yok da bunlara mı dikkat ediyorum ? Hafızam iyi napcaksın.

* Bir gencin rockstar olma hayali kurup babasından gitar istemesi ve babasının klasik gitar alması sonucu bütün hayalleri yıkılan gençti beni hayattan soğutan.

* Öl artık Jerry öl !

* Kırmızı renkte ufak kablolu bir telefonum var. Hiç bi özel yanı yok, ahizeyi kaldırıp numarayı çeviriyorsun, konuşup kapatıyorsun. Zaten bu değil midir telefonun amacı ? Ama nedense bir telsiz telefon istemem bunun yerine. Bunda bi sıcaklık var. Telsiz telefon kasıntı.

* Hello i love you. Wont you tell me your name ?

* Bi şey yapıcaktım ben ne yapıcaktım ?

* Gözlerim bozulmaya başladı ve gözlük aldım. Böyle takınca net çıkarınca bulanık oluyo çok eğlenceli. Sınavlarda da yardımcı uzağı göremiyorum sonuçta.

* Önceki cümlelerimdeki çelişkiyi fark edip bir dedektif havasında " Foyasını ortaya çıkardım " diye düşündüysen sana bir çift sözüm var.

* Bir kız arkadaşımla konuşurken sexi merak ettiğini fark ettim çünkü bana sorduğu soru " Napıyosunuz abi elinizle sokup çıkarıyo musunuz ? " olmuştu.

* Open'ı "opan" diye okumak nedir allaşkına ?

* Hala oyuncaklarla oynamaktan büyük zevk duyuyorum. Geçen gün okul çıkışında boncuklu tabanca aldık bir arkadaşımla. Görenlerin ne düşündüğünü de pek umursamadım açıkçası.

* Son günlerde 2-3 arkadaşım peşpeşe gay olmaya karar verdiler kadim dostum. Aklımda Gay's Book projesi canlanıyor ama bu fikri atmalıyım kafamdan.

* "Merhaba, ben yeni komşunuzum" banane mına koyim banane.

* Gandalf kılıklı yogacı tip ile karşılaştım biliyor musun ? Böyle yürüyorum yolda yanımdan geçti etrafında genç kızlar..

* Yurdumda okul yok hastane yok Domino's Pizza var anasını satiyim.

* Saat 7:49. Bu saatte Deniz Barış Narlı neden ayakta diye merak etmeden duramadım. "Sen niye ayaktaysan ondan" diyen zihniyetten şu anda soğudum.



* Hani şu vücut geliştirmeciler var ya her yanı kas. Tamam iyi güzel kaslısın da boyunun yok arkadaş. Ne yapayım ben boyunsuz adamı ?

* Yiğit Özgür hala bunalımda sanırım. Üzüyo beni esprileri, böyle bi anda hüzün çöküyo üstüme omuzlarım düşüyo eğiyorum başımı.

* So punk. So cool.

* Ya ben hayatımda Dora the Explorer gibi sikik çizgi film görmedim. Bu ne ya. Bu ne ? "Eveeeet şimdi dereyi gösterin" ...
...
...
"Doğru bildiniz orada ! Peki benekli maymunun gücünü merak etmiyor musunuz ?"

* 07:59 oldu. Deniz Barış Narlı yattı mı ? I-ıh.

* Düğün salonunda fotoğrafı olan kız. Bu değil midir insanda yaşama isteği uyandıran ?

* Okulun yeni açıldığı zamanlar daha alışamamışım. Yazın çok uyuduğum için çok rüya görüyorum. (Ne alakaysa.) İşte annem "Kalk artık" diye sesleniyo. Anne varken kim takar alarmı di mi ? Ben de rüyanın etkisindeyim doğruluyorum yatakta "Kalkıyorum kule" diyorum ama doğrulurken uçağın içindeyim sanki elimde o direksiyonumsu boru...

* Ha bu arada konser 21'ine alındı. Grup adını da 51 Promil yaptık bi arkadaşımın sitesinin adı. Ben her ne kadar Şıpıdık olmasını istesem de olmadı.. Olamadı...